Job 12 van 17


Report this listing

Solliciteren



Project Manager


Functie

Als Project Manager sta je in voor volgende zaken;
- Je fungeert als aanspreekpunt voor directie en stakeholders en als rechterhand van de algemeen directeur.
- Je coördineert en organiseert de activiteiten. Je zorgt zelfstandig voor het agendabeheer en voor het voorbereiden van de documenten en presentaties voor meetings en activiteiten.
- Je neemt deel aan meetings, je krijgt het verslag van de MA en je onderneemt de nodige stappen.
- Je maakt jezelf de dossiers inhoudelijk eigen en volgt deze mee op.
- Specifiek toegewezen dossiers neem je op en je verzorgt de communicatie.
- Je blijft op de hoogte van de dossiers zodat je als aanspreekpunt kan fungeren en diverse stakeholders kunt informeren.
- Je verzorgt de continuïteit bij afwezigheid van de directeur.
- Je bent eerste back-up bij afwezigheid van de administratief verantwoordelijke.


Jouw profiel

Volgende elementen zijn noodzakelijk voor de functie:
- Je beschikt over een bachelorsdiploma of je bent gelijkwaardig door voldoende relevante ervaring.
- Je beschikt over een eerste ervaring in het projectmatige.
- Je beschikt over een grondige kennis van MS-office toepassingen.
- Je bent een talent in organiseren en plannen.
- Je weet op een correcte wijze te communiceren met een grote diversiteit van personen.
- Je beschikt over de nodige assertiviteit.
- Je kan op een zeer zelfstandige manier werken.
- Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
- Je beschikt over een grote mate van discretie en je bent zeer integer.
- Je bent flexibel en mobiliteit vormt voor jou geen probleem.
- Je wil groeien in de functie en staat open voor vele nieuwe zaken te leren.

  • Aanbestedingen of antwoorden op aanbestedingen opstellen
  • Een gemeentelijk ruimtelijk uitvoeringsplan opstellen
  • Oprichters van bedrijven adviseren, opleiden en begeleiden
  • Het ontwikkelingsproject evalueren, nieuwe interventies bepalen en voorstellen aan de lokale actoren
  • Projecten coördineren voor: Duurzame ontwikkeling (milieu, sociaal en MVO)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Projecten coördineren voor: Ruimtelijke ordening, inrichting van een site
  • Een subsidiedossier voor een project samenstellen en voorstellen aan politici en financiers
  • Sociaal-economische gegevens van het gebied analyseren
    Algemene lijnen voor acties bepalen, volgens de lokale ontwikkelingsvereisten

Aanbod

Onze klant in het Antwerpse is een investeringsholding die vooral in hernieuwbare energieprojecten investeert. Hun doel is om een (grote) steen bij te dragen tot de verduurzaming van onze planeet. Onze klant is eigendom van 16 Vlaamse gemeenten en staat hierdoor financieel ijzersterk.
Voor het ogenblik zijn zij in volle transitie van passieve participatiemaatschappij naar een actieve investeerder en dienstverlener in de energiesector. Cruciaal in dit proces is momenteel iemand vinden die de shareholders en algemeen directeur kan bijstaan op administratief en financieel vlak.
Onze klant bied een enorm veelzijdige functie aan in een bedrijf die bijdraagt tot de verduurzaming van onze maatschappij. Een job met veel autonomie en variatie, enorm veel flexibiliteit en een markconform salarispakket.
Momenteel bestaat hun team uit drie personen, maar dit verandert naar de toekomst toe.

Solliciteren

Nick De Coninck
0498/28.53.35
nick@qisjobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht